3. Opis produktu
> Ubezpieczenie zgodne z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 06.11.2014 r.
> Wymagane, gdy biuro posiada w swojej ofercie obsługę ksiąg rachunkowych.
> Suma gwarancyjna to 10 000 euro.
> Ochrona w zakresie rzetelności prowadzenia ksiąg rachunkowych, naliczania podatku CIT, bilansów.
> Możliwa płatność ratalna bez dodatkowych kosztów.
> Wygodna forma zawierania - przez Internet.
> Konkurencyjne składki.
INFORMACJE DODATKOWE
> W przypadku spółki cywilnej każdy ze wspólników musi posiadać swoją (odrębną) polisę.
> Minimalna suma ubezpieczenia określona przez przepisy (10.000 euro) może zostać podniesiona poprzez dokupienie osobnej polisy tzw. "nadwyżkowej".
> Ubezpieczenie obowiązkowe nie obejmuje obsługi VAT, PIT, ryczałtu, JPK oraz dokumentacji płacowo-kadrowej (te obszary usług chronione są przez ubezpieczenia dobrowolne).